sâmbătă, decembrie 01, 2007

Aş vrea să fiu îngerul tău...?





Motto:S-a spus mereu că îngerii sînt dublul ceresc al omului. Schelling, în Philosophie der Offenbarung (Filozofia revelaţiei), îi numeşte Potenzen (dynameis pe greceşte) ale sufletului omenesc, virtualităţile lui, variantele mai limpezi, mai structurate, ale identităţii sale.
Cu alte cuvinte, sîntem mereu însoţiţi de modelul nostru, de portretul nostru îmbunătăţit. Şi sîntem - sau în orice caz ar fi bine să fim - într-un dialog permanent cu posibilul acestui portret. Îngerul oferă fiecăruia din actele noastre reperul epurei lui, adică desenul lui ideal.
Lîngă fiecare este, îngerul aşază un cum ar trebui să fie. El conjugă neobosit, la optativ, curgerea vieţii noastre, aşa cum am face-o noi înşine dacă am fi în condiţia lui." Andrei Pleşu




O...da...,mi-ar plăcea să fiu îngerul tău,să mă contopesc cu tine,să fac ce faci tu,să cunosc tot ce cunosti tu,eu perechea ta angelică iar tu sufletul meu pământesc...
Eu sunt îngerul latent al sufletului tău şi vom învăţa să convieţuim împreună .
Te-am ales pe tine frumoasa mea domniţă...dulce si suavă ca o garofiţă...da...ştiu,iţi place mult Eminescu!
Şti...tu te asemeni mult cu mine,parcă ai fi un mesager tot ca mine trimis pe pământ să îi înveţe pe ceilalţi de bine...iar "clienţii" tăi îţi sunt elevii...norocoas-o!!! tu ai mai multe suflete decât mine cărora trebuie să le porţi de grijă.
Dar...şti...nu contează,nu te invidiez pentru ca eu spre deosebire de ei sunt mereu cu tine,chiar si atunci cand dormi eu stau langă tine.
Mă fascinezi...umanitatea sufletului tău m-a cuprins,fac parte din tine acum...iar tu stând sunt aripa mea albă,protectoare nimic rau nu ţi se va întâmpla.

Niciun comentariu:

Suflet de copil

Suflet de copil